הסיפור שלנו

לאחר עבודה וניסיון של שנים עם כמה ממותגי היופי הידועים ברחבי העולם, הרגשנו שמשהו חסר במה שמותגי הבריאות והיופי המובילים מציעים לנשים.
כדי להיראות ולהרגיש יפה לא מספיק רק לשים איפור ולהשתמש במוצרים שנותנים לך להרגיש טוב חיצונית. יופי אמיתי קשור גם להרגשה פיזית טובה ולהערכה עצמית חיובית, ושתי התחושות הללו קשורות בקשר אמיץ וישיר לחיי מין טובים. דבר זה הופך מיניות ומין בריאים לחלק בלתי נפרד מטיפולי היופי.
למרות זאת, איכשהו, אין אף מותג שמקדם את רווחתן המינית של נשים באמצעות מוצרים שניתן להציגם לצד תכשירים קוסמטיים, מוצרי טיפול בעור, תכשירי הסרת שיער וכו’
במידה ובוחרים להציג למכירה מוצרים כאלה, הם בדרך כלל נמצאים לצד צעצועי מין בעלי מראה וולגרי, וזה הפריע לנו מאד!
לכן, החלטנו שהייעוד שלנו הוא לשנות את כל זה – לייצר מוצרים נהדרים שיקדמו מיניות וחיי מין בריאים כחלק אינטגרלי וטבעי של טיפולי יופי.
כדי לעשות זאת פנינו לאנשים הטובים בתחומם כך שיעזרו לנו לעצב מוצרים שראויים לנשים ושנשים ראויות להם:
לצורך עיצוב המוצר פנינו לצוות מעצבים מוביל באוסטרליה, שבראשם עמדו מנהלי הקריאייטיב המוערכים ביותר בעולם, כאלה שעשו נפלאות עבור מותגים כגון: קוקה קולה, טויוטה, בקרדי ובאדווייזר.
העיצובים היפהפיים והחלקים שלנו נוצרו על ידי מעצבי מוצר שעיצבו את בקבוקי הבושם וערכות הקוסמטיקה הנחשקים והחושניים ביותר בעולם. בין המותגים שעליהם הם עבדו נמצאים גוצ’י ודולצ׳ה וגבאנה (D&G).
כדי להפוך את המוצרים שלנו לאיכותיים ולבטוחים, כמו כל מותג צרכני ידוע, פנינו לאותם אנשים שפיתחו את סכיני הגילוח החשמליות של ג’ילט ואת מברשות השיניים של בראון. אחרי הכל, מי יכול להיות מתאים יותר לפתח מוצר שרוטט באופן בטוח, שקט ואמין?
התוצאה של שפע המומחיות הזה היא Smile Makers – כנראה אוסף הוויברטורים הידידותי ביותר בעולם! אנו מקווים שמותג Smile Makers יהפוך לכזה שמסיר אחת ולתמיד את הסטיגמה המיושנת שעדיין צמודה לרווחתן המינית של נשים ושיעביר את קטגוריית המוצרים הזו למקומה הראוי – לצד מותגי בריאות ויופי לשימוש יומיומי.